قطعات پکیج – موتور شیر سه طرفه البی مشکی

قطعات پکیج، موتور شیر سه طرفه البی مشکی قابل استفاده برای پکیج ایران رادیاتور و نمونه های مشابه


با ولتاژ ۲۳۰-۲۲۰ ولت کار می‌ کند. این موتور دارای سه اتصال الکتریکی است که اتصال ۱ و ۲ موجب حرکت به سمت پایین و اتصال ۲ و ۳ موجب حرکت به سمت بالا می‌ شود.

موتور شیر سه طرفه البی مشکی در حالت تابستانی، شیر سه‌راهه در وضعیت آب گرم بهداشتی باقی می‌ماند و در حالت زمستانی، بعد از استفاده از آب گرم بهداشتی دروضعیت آب گرم بهداشتی باقی می‌ماند.

عملکرد اکثر شیرهای سه‌ راهه مشابه یکدیگر است که توسط یک محور کنترل می‌شود. حرکت این محور به جلو و عقب توسط یک موتور محرک انجام می‌ شود. موتور محرک شیر سه‌طرفه به سه رشته سیم متصل می‌ شود.

شیر سه‌راه برقی (موتوری) از قسمت‌های زیر تشکیل شده است:

۱- موتور
۲- شفت
۳- بلوک سه‌ راهه

امداد پکیج شیراز به عنوان مرکز خرید قطعات پکیج در شیراز و به عنوان مشاوری برای فروش قطعات پکیج در شیراز  با در خدمت گرفتن مشاورانی برای ارائه بهترین مشاوره ها در راستای خرید قطعات پکیج شوفاژ دیواری در شیراز و خرید قطعات ایران رادیاتور در شیراز به یاری شما مشتریان آمده است . به آن دسته از مشتریانی که قصد خرید قطعات شوفاژ در شیراز را دارند توصیه می نماییم مفالات زیر را نیز در سایت ما مشاهده نمایند . قیمت پمپ ویلو ایران رادیاتور در شیراز ، قیمت پمپ گرانفوس  پکیج در شیراز ، نمایندگی قطعات ایران رادیاتور در شیراز ، نمایندگی فروش قطعات پکیج ایران رادیاتور در شیراز .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *