رادیاتور – مدل Tempo

رادیاتور – مدل Tempo

رادیاتور – مدل Tempo رادیاتور همواره یک منبع حرارتی بوده و برای دو هدف سرمایش و گرمایش از آن استفاده می گردد. رادیاتور از مزایای زیادی مثل اشغال فضای کم، قیمت ارزان، مصرف بهینه انرژی، استفاده آسان، ایمنی بالا و … برخوردار است.

نمایندگی رادیاتور شوفاژ و شوفاژهای ایران رادیاتور در شیراز

در رادیاتور یک مبدل حرارتی برای انتقال انرژی حرارتی از رسانه ای به رسانه دیگر جهت تامین گرمایش تعبیه شده است. رادیاتورها به پنل هایی اشاره دارد که گردش مایع در آن ها از طریق لوله ها صورت گرفته و موجب گرم یا سرد شدن محیط می شود.

رادیاتورهای آلومینیومی سبک تر و زیباتر از سایر رادیاتورها می باشد. همچنین رادیاتور آلومینیومی طول عمر بالایی دارند. رادیاتورهای آلومینیومی به مراتب بهترین فلز انتقال دهنده حرارت می باشد

ویژگی های رادیاتور – مدل Tempo:

ظرفیت حرارتی هر پره: ۱۳۳ کیلو کالری بر ساعت

وزن هر پره: ۱٫۲۵ کیلوگرم

ابعاد هر پره (عمقxعرضxارتفاع): ۵۸٫۳X6.1X9 سانتیمتر

امداد پکیج شیراز به عنوان مرکز خرید قطعات پکیج در شیراز و به عنوان مشاوری برای فروش قطعات پکیج در شیراز  با در خدمت گرفتن مشاورانی برای ارائه بهترین مشاوره ها در راستای خرید قطعات پکیج شوفاژ دیواری در شیراز و خرید قطعات ایران رادیاتور در شیراز به یاری شما مشتریان آمده است . به آن دسته از مشتریانی که قصد خرید قطعات شوفاژ در شیراز را دارند توصیه می نماییم مفالات زیر را نیز در سایت ما مشاهده نمایند . قیمت پمپ ویلو ایران رادیاتور در شیراز ، قیمت پمپ گرانفوس  پکیج در شیراز ، نمایندگی قطعات ایران رادیاتور در شیراز ، نمایندگی فروش قطعات پکیج ایران رادیاتور در شیراز .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *