رادیاتور – مدل Kal

رادیاتور – مدل Kal

نمایندگی فروش محصولات ایران رادیاتور در شیراز

رادیاتور – مدل Kal رادیاتور وسیله ای است فلزی و یا نیمه فلزی که جنس آن به کاربرد آن بستگی دارد. در واقع، رادیاتور مدل کال ایران رادیاتور یک مبدل حرارتی مورد استفاده برای انتقال انرژی حرارتی از رسانه ای به رسانه دیگر جهت تامین گرمایش است.

رادیاتور – مدل Kal

ظرفیت حرارتی (خروجی) بر حسب Kcal/h در ΔT=60°C (میانگین دمای آب رفت و برگشت منهای دمای اتاق) مطابق با آزمون انجام شده طبق استاندارد ISO 3147-3150 محاسبه شده است.

ویژگی های رادیاتور ایران رادیاتور مدل Kal 500:

کیفیت بالای بسته بندی، سبکی و اشغال حداقل فضا بدلیل دارا بودن طراحی منحصر به فرد. عرضه در مدل های ۵، ۷ و ۱۰ پره ای(هنگام سفارش خرید توجه فرمائید که فقط مضربی از بلوک های موجود را سفارش دهید.

امداد پکیج نمایندگی رادیاتورهای ایران رادیاتور در شیراز

امداد پکیج شیراز به عنوان مرکز خرید قطعات پکیج در شیراز و به عنوان مشاوری برای فروش قطعات پکیج در شیراز  با در خدمت گرفتن مشاورانی برای ارائه بهترین مشاوره ها در راستای خرید قطعات پکیج شوفاژ دیواری در شیراز و خرید قطعات ایران رادیاتور در شیراز به یاری شما مشتریان آمده است . به آن دسته از مشتریانی که قصد خرید قطعات شوفاژ در شیراز را دارند توصیه می نماییم مفالات زیر را نیز در سایت ما مشاهده نمایند . قیمت پمپ ویلو ایران رادیاتور در شیراز ، قیمت پمپ گرانفوس  پکیج در شیراز ، نمایندگی قطعات ایران رادیاتور در شیراز ، نمایندگی فروش قطعات پکیج ایران رادیاتور در شیراز .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *